Friday, March 8, 2013

Stok Cambridge dah sampai.......

Posted by Acheeq @ 10:26 AM
Alhamdulillah stok SHAKE CAMBRIDGE dah sampai pergi ambik kat JARING jumpa teman seperjuangan untuk menurunkan berat badan.....stok untuk sebulan so kena buat sungguh-sungguh kalau tak lesaplah duit aku macam tu jer....

Tak sangka blender yang aku order dari kawan mukabuku juga sampai sekali...bertambah bersemangat aku nak shake....semoga dengan izin Allah ....Allah permudahkan segala urusan dan juga Allah kuatkan semangat haku dan bertambah berdisplin.....



 

Acheeq's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting