Monday, March 4, 2013

Janjitemu dengan Pakar Diet....

Posted by Acheeq @ 2:30 PM
Pagi ni sangat teruja la nak jumpu Miss Zu Pakar Diet tak sabar nak tau apa kena dengan tubuh badan ku yang semakin comey dan tak sabar nak tau baper banyak lemak dalam badan aku ni..... 

Mak aaaiiiiii berat giler badan haku.....84.2kg tu.....harus kena gelak terbahak-bahak kalau En. Suami aku tau......rasa nak lariiiiiiiii nak terjun dalam sungai pon ada bila nengok penimbang .....errrr rasa tak percaya.....Patutlah makin lemau makin lesu makin pemalas makin berat makin suka acara terbaring atas katil .....errrrr ini kena buat betul-betul ni sebelom makin comey dan gebus .....tengahari ni jugak aku nak baham shake ni.....I DONT CARE...

sedih pedih tengok result ini....serasa nak hempas jer badan


Ini acara sebelah petang dengan segeranyer haku lunch dengan SHAKE ku.....atas nasihat Miss Zu aku disarankan mengambil SHAKE 2 kali sehari selama 2 hari dan hari ke 3 baru ambik SHAKE 3 kali sehari ni di namakan SS (sumber tunggal) tak makan hapa dik non minum SHAKE semete demi menjaga kesihatan...... so apalagi aku dah siap-siap pasang niat untuk apa aku ambik dan ikut pelan pemakanan ni....so kene TERUSKAN....

HARI PERTAMA .......
semangat giler

 

Acheeq's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting